اخبار

شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان

شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان
محمد حسن ابراهیم بیگی دبیر شورای فرهنگ عمومی از برگزاری چهارمین جلسه شورای عمومی شهرستان سیروان با موضوع اربعین حسینی خبر داد.

 سپس حجت الاسلام  محمد حسن فریادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیروان با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: خدمت به مردم و ارائه خدمات در عرصه های مختلف دارای اجر و پاداش معنوی است.

وی، به بحث فضاسازی اربعین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید تمثال شهدا را در مسیر سه راهی کارزان نصب نمایند و در بحث نماز جماعت نیز سازمان تبلیغات  زمینه را برای برگزاری نماز جماعت زائران فراهم کند.

امام جمعه سیروان  به مسئله فرهنگ اشاره کرد و افزود: فرهنگ احترام و مهمان نوازی  نسبت به  زائران حسینی از ویژگی های اخلاقی  بارز مردم استان ایلام است.  

علیرضا رئیسی فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی نیز با تبریک هفته دولت، از خدمات مسئولین کمیته های شش گانه ستاد اربعین به خاطر گزارش جامع و کامل و اقدامات خوبی که در راستای اربعین دراین شهرستان صورت گرفته تشکر و قدردانی نمود.

 ایشان افزود: اربعین متعلق به جهان اسلام و تشیع است و این افتخار نصیب ما شد که امسال به عنوان خادم حضرت اباعبدالله الحسین باشیم و این  خدمات خود باقیات و صالحات خواهد داشت .

فرماندار سیروان با اشاره به خدمات اداره برق، شهرداری، راهداری، امور عشایری ، سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارشاد اسلامی  اظهار داشت: اقدامات خوبی تاکنون در موکب سه راهی کارزان انجام گرفته اربعین متعلق به یک شهرستان خاص نیست  و امسال بنیاد مستضعفان و شرکت سیمان هم جهت ارائه خدمات به زائرین همکاری لازم را با فرمانداری این شهرستان داشتند.

رئیسی بر تجهیز باشگاه های ورزشی در راستای اسکان زائران حسینی توسط اداره ورزش و جوانان تاکید کرد.

۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۶
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |