اخبار

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تاکید کرد:

ضرورت توجه به فرهنگ توریسم پذیری در شورای فرهنگ عمومی

ضرورت توجه به فرهنگ توریسم پذیری در شورای فرهنگ عمومی
سیفی بر توجه فرهنگ توریسم پذیری تاکید کرد و گفت: ما علاوه بر همسایگی با کشور عراق، رابطه توریسم مذهبی با این کشور را نیز داریم و لازم است در شورای فرهنگ عمومی استان و حتی کشور روی موضوع فرهنگ توریسم پذیری کار شود.

«عبدالرضا سیفی» امروز (دوشنبه ۷ شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی، با تاکید بر توجه فرهنگ توریسم پذیری اظهار کرد: ما علاوه بر همسایگی با کشور عراق، رابطه توریسم مذهبی با این کشور را نیز داریم و لازم است در شورای فرهنگ عمومی استان و حتی کشور روی موضوع فرهنگ توریسم پذیری کار شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) را ظرفیتی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و اضافه کرد: توجه به مساله فرهنگ در زمینه توریسم بسیار حائز اهمیت است و با ورود توریسم به کشور علاوه بر آشنایی فرد با فرهنگ‌های آن کشور، در حال وارد کردن ارز به کشور است.

 

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از زائران غیرایرانی صورت گرفته که می‌طلبد، مجموعه‌های مختلف پای کار باشند.

 

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری کنسرت عنوان کرد: در این رابطه باید یک سری ملاحظات لحاظ شود و در کمیته مربوطه اصول و چارچوب لازم را تعیین می‌کنیم‌ و طبق ساختارهای مدنظر مجوز می‌دهیم.

۸ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۰۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |