اخبار

شورای فرهنگ عمومی جهت بسط و گسترس فرهنگ به مسائل تحلیلی وارد شود

شورای فرهنگ عمومی جهت بسط و گسترس فرهنگ به مسائل تحلیلی وارد شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: زیربنای توسعه در کشور فرهنگ است و شورای فرهنگ عمومی جهت بسط و گسترس فرهنگ به مسائل تحلیلی وارد شود.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، هشتادو هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتیان در روز چهارشنبه 1401/06/02در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام طاووسی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتیان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت از زحمات کلیه کار کنان دولت تقدیر و تشکر نمودندو یادو خاطره همه شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و گفت: بنا بر گفته خداوند اینکه اگر شما 20نفر یار و یاور صدیق با هم باشید بر 200نفر از دشمنان غلبه خواهید کرد لذا باید نسبت به گذشته بیشتر تلاش صادقانه در کشور داشته باشیم تا این موقعیت ارزشی کشور برای همیشه حفظ شود چرا که در بعد بین الملل موقعیت بسیار خوبی داریم و در بعد جغرافیا به حمداله کشور ما محل اشاعه فرهنگ اسلامی در منطقه و جهان شده است.


در این جلسه دکتر دلشادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا بیان داشتند: زیربنای توسعه در کشور فرهنگ است و شورای فرهنگ عمومی جهت بسط و گسترس فرهنگ به مسائل تحلیلی وارد شود و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی  شاهد رشد و بالندگی در تمام ابعاد جامعه باشیم .ایشان به سرمایه های اجتماعی کشور اشاره کردند و گفتند :الحمداله سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی نسبت به گذشته بیشتر شده است لذا با کار فرهنگی این سرمایه نیزحفظ و صیانت شود.


برگزاری اجتماع عاشورائیان در روز 28صفر،برگزاری محفل شعر خوانی، مسابقات فرهنگی ورزشی ،کوهنوردی، مراسم هفته دفاع مقدس و رژه موتوری از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۰:۵۲