اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

استفاده از نیروهای مردمی، سمن ها و مردمی سازی مورد تاکید دولت سیزدهم است

استفاده از نیروهای مردمی، سمن ها و مردمی سازی مورد تاکید دولت سیزدهم است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر راهبرد دولت سیزدهم در مردمی کردن فعالیت ها، خواستار توجه و استفاده از بخش غیردولتی و سمن ها در کارگروه های راهبردهای شورای فرهنگ عمومی این استان شد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست بررسی فعالیت های پنج کارگروه راهبردهای شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه سمنان تصریح کرد: مهمترین شعار دولت سیزدهم در عرصه فرهنگ مردمی کردن آن است و این امر باید در فعالیت های مختلف فرهنگی باید مورد توجه و تاکید باشد.

وی در سخنانش به تبیین اهداف تدوین و تصویب راهبردهای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان پرداخت و تصریح کرد: در قالب این راهبردها تلاش بر این استان تا رهنمودها و سیاست های رهبری در بخش های مختلف فرهنگ اجرایی شود.

فلاح تاکید گرد: تلاش می شود با اتخاذ راهکارها و سیاست های مناسب از طریق فرهنگ سازی برخی از مفاهیم و سیاست های کلی رهبری معظم انقلاب را در عرصه های مختلف از جمله تقویت و ترویج فرهنگ کار در جامعه، مباحث مربوط به جمعیت و فرزندآوری، قانون گرایی و نظم و انضباط، ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و ...  را عملیاتی نماییم.

مصطفی مرادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این نشست با تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای تدوین این راهبردها گفت: مهمترین هدف در قالب این راهبردها و تشکیل کارگروه ها، فرهنگ سازی مباحث مختلف در جامعه است.

در این نشست فعالیت های ادارات کل دادگستری، تبلیغات اسلامی،محیط زیست، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نیز ورزش و جوانان به عنوان متولی پنج گروه مختلف مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دستگاههای مختلف اجرایی و فرهنگی استان سمنان متولی تشکیل کارگروههای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی هستند.

۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |