اخبار

امام جمعه سمنان بر اجرای طرح توسعه و ترویج فرهنگ نبوی در جامعه تاکید کرد

امام جمعه سمنان بر اجرای طرح توسعه و ترویج فرهنگ نبوی در جامعه تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ نبوی و علوی در اجتماع به همراه عدل آن که قرآن است، در قالب طرح ترویج فرهنگ نبوی گنجانده شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: جایگاه نبی مکرم اسلام (ص) به صورت ویژه در قرآن کریم نیز مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.
وی بر استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی، بومی سازی برخی بندها تاکید و خواستار بررسی و در دستور کار قرار دادن سایر مباحث در خصوص طرح گسترش فرهنگ نبوی شد.
امام جمعه سمنان، دانشگاه ها و حوزه های علمیه را مکانهای مناسبی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانست و اظهار داشت: مقابله با تعرض و تهاجم به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با استفاده از بیان واقعیات به صورت شفاف و جامع باید در دستور کار قرار دارد.
رییس شوراي فرهنگ عمومی استان سمنان تاکید کرد: بحث رعایت الزامات جامعه اسلامی، حجاب و شئونات در اماکن‌ گردشگری در قالب برخورد ایجابی، اقناع سازی و فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار دارد.نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور استاندار سمنان به عنوان نائب رییس و فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۴۵
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |