اخبار

نشست های تخصصی رویداد فرهنگی اجتماعی "طراوت دو" بسیار با اهمیت است

نشست های تخصصی رویداد فرهنگی اجتماعی "طراوت دو" بسیار با اهمیت است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نشست های تخصصی رویداد فرهنگی اجتماعی "طراوت دو" را بسیار با اهمیت و تاثیر گذار خواند.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرشید فلاح در کارگروه عفاف و حجاب استان سمنان که با موضوع بررسی چگونگی برگزاری این رویداد فرهنگی برگزار شد افزود: همزمان با برگزاری جشنواره و نمایشگاه عفاف و حجاب طروات دو قرار است  نشست های تخصصی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه این نشست ها در خقیقت بخش اصلی این رویداد محسوب می شود ادامه داد: نشست های مذکور قرار است توسط ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صمت و نیز معاونت فرهنگی سپاه پاسداران برگزار شود.

فلاح با بیان اینکه این رویداد با موضوع پوشاک اسلامی ایرانی برگزار خواهد شد گفت: طراحی لباس، پوشاک سنتی، تولیدات استانی و ملی و لباس اسلامی از بخش های مختلف نمایشگاه مذکور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزاری کارگاهها و نشست های تخصصی، کارگاه عملی، تجلیل از طراحان و تولیدکنندگان پوشاک اسلامی ایرانی و ... را از بخش های مختلف رویداد فرهنگی اجتماعی طراوت دو بیان کرد و بر جدیت دستگاههای فرهنگی اجتماعی عضو این کارگروه برای هرچه بهتر برگزاری این رویداد تاکید کرد.

در این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، نمایندگان دستگاههای مختلف عضو به بیان نظرات و برنامه های انجام شده پرداختند و در خصوص مکان و زمان برگزاری این رویداد بحث و تبادل نظر شد.

در برگزاری این رویداد اجتماعی فرهنگی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، معاونت فرهنگی سپاه سمنان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همکاری و مشارکت دارند.

۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |