اخبار

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی به صورت ویژه دنبال شود

جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی به صورت ویژه دنبال شود
حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ راهبرد سازمان تبلیغات را توجه به جهاد تبیین و ایجاد شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور دانست و گفت: در جنگ پیچیده ترکیب و فرهنگی امروز می‌طلبد آرایش جنگی به خود بگیریم و جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی را به صورت ویژه دنبال کنیم.

 «حجت‌الاسلام مهدی اخوان‌صباغ»  درباره رویکرد سازمان تبلیغات در زمینه جهاد تبیین اظهار کرد: بعد از اینکه رهبر انقلاب بر موضوع جهاد تبیین تأکید کردند، راهبرد سازمان تبلیغات در سراسر کشور، فعال شدن در موضوع جهاد تبیین و ایجاد یک شبکه منسجم تبیین‌گران در کشور است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه این ظرفیت را در تمام بخش‌ها و تشکل‌هایی که با سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط هستند، فعال خواهیم کرد افزود: ظرفیت‌های خیلی خوب و نابی از مجموعه‌های مردمی، مؤسسات، خانه‌های قرآن، تشکل‌های مذهبی، هیئات، ائمه جماعات و مبلغان و بانوان فرهیخته وجود دارند که همه این ظرفیت‌ها را با نگاه جهاد تبیین، به کار خواهیم گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی به ویژه در بخش نیروی انسانی در خوزستان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با یک وحدت رویه و انسجام اقدامات مورد نظر را محکم به پیش ببریم تصریح کرد: ما باور داریم در یک جنگ فرهنگی پیچیده و ترکیبی قرار گرفته‌ایم و به فرموده مقام معظم رهبری در این جنگ ترکیبی باید حمله ترکیبی کرد.

 

حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ اصلی‌ترین رویکرد سازمان تبلیغات را خروج فعالیت‌ها از حالت انفعال و فعال کردن آنها دانست و عنوان کرد: در این فضا نگاه ویژه به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار مهم است.

 

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کار به مردم سپرده شد و حضور بسیجی‌وار، جنگ را به پیروزی رسانید اضافه کرد: اکنون نیز دشمن دائما در حال برنامه‌ریزی و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای مقابله است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان یاد آور شد: می‌طلبد آرایش جنگی به خود بگیریم و جبهه انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی را به صورت ویژه دنبال کنیم که این امر منوط به اخلاص، برنامه‌ریزی، نوآوری و استفاده از همه ظرفیت‌هاست، اگرچه فاصله ما تا مطلوب‌ها زیاد است.

 

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |