اخبار

فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «جاده بهشت» منتشر شد

فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «جاده بهشت» منتشر شد
فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «جاده بهشت» همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

«مهرانگیز بحیرایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز از انتشار فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی «جاده بهشت» خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفای ایشان منتشر شده است.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: این مسابقه در بخش‌های دهه­ محرم، اربعین و پیاده‌روی به سمت کربلا (جاده بهشت) و بین‌الحرمین و زیارت مقبره اباعبدالله الحسین و ابوالفضل العباس (ع) برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه اضافه کرد: آثار ارسالی باید متناسب با محورهای موضوعی مسابقه باشند و قبلاً در مسابقه، همایش و یا جشنواره‌ی دیگری پذیرفته نشده باشند.

 

بحیرایی با بیان اینکه برای ارائه‌دهندگان آثار محدودیت سنّی وجود ندارد تصریح کرد: همچنین خاطرات ارسالی تنها محدود به سال 1401 نمی‌باشد و شرکت‌کنندگان می‌­توانند خاطرات سالیان گذشته را نیز برای بررسی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

وی ابراز کرد: لازم است آثار در قالب کاغذ A4 و با فونت 14 در نرم افزار WORD نوشته شده و از طریق پست الکترونیکی Farakhankhz@Gmail.com به دبیرخانه‌‌ مسابقه ارسال شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: مشخصات شرکت‌کنندگان شامل نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تماس در بالای اثر ارسالی قید شود.

 

وی ادامه داد: دبیرخانه‌ مسابقه پس از بررسی خاطرات ارسالی، صاحبان آثار برگزیده را برای حضور در آیین پایانی دعوت می‌کند و به سه اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

 

بحیرایی در پایان مهلت ارسال آثار را 5 مهرماه 1401 (30 صفر 1444 هجری قمری) و آیین پایانی این مسابقه را آبان ماه 1401 همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

 

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |