اخبار

امام جمعه موقت اندیمشک:

حضرت سیدالشهدا (ع) برای مقابله‌ با انحرافات قیام کرد

حضرت سیدالشهدا (ع) برای مقابله‌ با انحرافات قیام کرد
حجت‌الاسلام محمدیان گفت: با توجه به انحرافاتی که در دین مبین اسلام به وجود آورده و خلفا دین را از مسیر اصلی خارج کرده بودند، دین دچار مشکلاتی شد و نیاز به احیا داشت که در همین راستا حضرت سیدالشهدا (ع) برای مقابله‌ با این مسئله قیام کرد.

«حجت‌الاسلام احمد محمدیان» فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و اظهار کرد: با توجه به انحرافاتی که در دین مبین اسلام به وجود آورده و خلفا دین را از مسیر اصلی خارج کرده بودند، دین دچار مشکلاتی شد و نیاز به احیا داشت که در همین راستا حضرت سیدالشهدا (ع) برای مقابله‌ با این مسئله قیام کرد.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه امام حسین (ع) با رشادت، شجاعت و آگاهانه قدم برداشت افزود: ما باید به عنوان شیعیان که داعیه‌دار تداوم راه اهل بیت (ع) به ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) هستیم، آگاهی لازم را نسبت به زمان خودمان داشته باشیم.

 

وی اذعان کرد: لازم است با تفکرات اسلامی و تفکرات دشمنان آشنا باشیم تا در بین شبهات و مشکلات اعتقادی گیر نکرده و منحرف نشویم.

 

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره‌ به اینکه باید شجاعانه و به موقع در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تصریح کرد: ما نیازمند جهاد تبیین هستیم و ضرورت دارد این مسئله را جدی بگیریم و به شعار بسنده نکنیم بلکه با شجاعت، شهامت، علم و تقوا در زمان مناسب در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و آن را از حرکت باز بداریم.

 

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |