اخبار

فراخوان آثار کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان منتشر شد

فراخوان آثار کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان منتشر شد
فراخوان آثار کمیته تالیف،تدوین و نشر دومین کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با موضوعات دفاع مقدس،جهاد و شهادت منتشر شد.

محورهای این فراخوان شامل: شهدا،ایثارگران،رزمندگان،جهادگران،خانواده،همسران،مادران شهدا،شهدای امنیت،مرزبانی،مبارزه با مواد مخدر،جهادگر،سلامت،شهدا و رزمندگان مدافع حرم و شهدای مقاومت،مسائل نظامی جنگ،یگان ها رزم،سازمان های مرتبط با جنگ و سایر آثار مرتبط است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش های مختلف از جمله: شعر،ترانه و سرود(متن سرود)،کودک و نوجوان،فیلم نامه، نمایشنامه،زندگی نامه،تاریخ شفاهی اشخاص و فرماندهان،خاطره و داستان،طرح های علمی و پژوهشی،خاطرات خودنوشت و آثار ترجمه شده به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

در بخش شرایط ارسال در فراخوان آمده است: آثار جدید و یا چاپ مجدد مورد حمایت قرار می گیرد.تکمیل فرم مربوطه و آثار باید با فونتB Nazanin  و با قلم 14 با ابعاد 16 در 23 باشد. پرینت یک نسخه اثر بر روی برگ A4 به صورت یک رو به انضمام لوح فشرده فایل word و  pdf.

همچنین مولفان و محققان ایده ها و طرح های خود را نیز می توانند در قالب همین فرم ارسال کنند و در صورت تایید توسط کمیته به اجرای طرح خود بپردازند.

بر اساس این گزارش،مهلت ارسال آثار محدودیت زمانی ندارد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به اقشار بسیج استان و نواحی بسیج شهرستان ها،ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها،اهواز،خیابان فلسطین،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،کمیته تالیف،تدوین و نشر کنگره ملی شهدای خوزستان و اهواز، بلوار ساحلی کیانپارس، مجتمع شهید علم الهدی، دبیرخانه کنگره ملی شهدای خوزستان kongareh.kh@gmail.com ارسال کنند.

 فراخوان کنگره


۷ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |