اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان در زاهدان

برگزاری نشست هم اندیشی کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان در زاهدان
نشست هم اندیشی کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان در زاهدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، برگزاری کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان در راستای بهره مندی از ظرفیت عظیم و متنوع فرهنگی این خطه از جمله ظرفیت های زیست بوم نوآوری و کسب و کارهای نوین در بهبود و حل مسائل فرهنگ عمومی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفته است. 

توانمندسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی استان، احیای زیست بوم های فرهنگی در مناطق مختلف کشور، توسعه ظرفیت های اقتصادی حوزه های گوناگون فرهنگی، رونق بخشی به تولید داخلی و بازپروری کسب و کارهای فرهنگی کم بازده با استفاده از شیوه های جدید خلاق و نوآورانه و از اهداف برگزاری کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان است.

در این راستا نخستین نشست مشورتی کارگروه با حضور اعضا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه چگونگی تشکیل این مهم در استان ارائه کردند.

بر اساس این گزارش؛ طبق گفته اعضای حاضر در این نشست، این کارگروه می تواند تاثیر بسزایی در ساماندهی فعالیت های دانش بنیان در این حوزه داشته باشد.
۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷