اخبار

برپایی چهل و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز ( استان قزوین )

برپایی چهل و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز ( استان قزوین )
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین : اگر محتوای علمی و مطالعه شده برای نشست های شورا در قالب دستورجلسات آماده شود و نظارت درست هم صورت گیرد ، خود نوعی ضمانت اجرایی خواهد بود برای تحقق مصوبات .

چهل و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز در روز چهارشنبه بیست و نهم تیر ماه  در محل مصلی و دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار گردید . در این نشست که با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز و نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تشکیل شد ، راهبرد سه پایه با محوریت زیست عفیفانه توسط حجت الاسلام و المسلمین رمضانی تبیین گردید و به سؤالات اعضا در این خصوص پاسخ داده شد .

فائزی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در این نشست ضمن بیان وظایف شورای فرهنگ عمومی در استان و شهرستان اعلام داشت : شورای فرهنگ عمومی قویترین و مقتدرترین شورای استانی و شهرستانی است . این شورا ، یک شورای بالادستی است که هم حق تخصیص اعتبار دارد ، هم حق اجرا و هم حق نظارت بر حسن اجرا . ضمن اینکه ضمانت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ، خود شورا می باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : اگر محتوای علمی و مطالعه شده برای نشست های شورا در قالب دستورجلسات آماده شود و نظارت درست هم صورت گیرد ، خود نوعی ضمانت اجرایی خواهد بود برای تحقق مصوبات .

۳۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۰