اخبار

جلسه شورای فرهنگ عمومی در کمیجان

جلسه شورای فرهنگ عمومی در کمیجان
هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کمیجان روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی، این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی، مهندس رستمی فرماندار ، احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا همچنین دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه شهرستان ؛ با طرح دستور جلسه‌ی هماهنگی پیرامون گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور ؛ به گفت و گو و تصویب مصوبات مربوطه پرداخت.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه محترم و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه قرارگاه تقوا، ایمان و بصیرت است و اگر نماز جمعه برای ما یک جایگاه ارزشمند است، نشات گرفته از امامت و ولایت و طبق فرموده امام خمینی (ره) " نماز جمعه راس همه امور است" ؛ درواقع این فرموده دید روشنی از نگاه ولایی و اصول نظام اسلامی را بر ما روشن می‌کند.


- حضور مسولین ادارات شهرستان در نماز جمعه میلاجرد و کمیجان و پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی به مناسبت گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور .
- فضاسازی شهری با موضوع مرتبط ۵ مرداد توسط شهرداری ها و دهیاریها در شهر و روستاها.
- درج موضوع  گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در شورای اداری هفته آتی با حضور مسولین ادارات ، اعضای ستاد نماز جمعه و جمعی از هنرمندان شهرستان و تجلیل از فعالان و خیرین نماز جمعه در حاشیه جلسه.
-برپایی میز خدمت در حاشیه نماز های جمعه هر هفته توسط مسولین ادارات و نهادها با هماهنگی فرمانداری و ستاد نماز جمعه .  
ازاهم مصوبات هفتادو یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در کمیجان بود.

۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶