اخبار

برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان آبدانان

برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان آبدانان
سمیه حیدری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبدانان، از برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام سوری امام جمعه آبدانان و با موضوع بررسی نقش ولایت در استمرار تمدن اسلامی و گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حیدری در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورای فرهنگ عمومی  از زحمات اعضای این شورا در جهت اجرایی شدن مصوبات جلسه گذشته تقدیر و تشکر کرد.
سپس جناب حجت الاسلام سوری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی آبدانان، ضمن عرض تبریک "عید امامت و ولایت "بیان داشت: ولایت در سعادت دنیوی و اخروی بسیار تاثیر گذار است و آن چه به هویت انسانی برگرفته از اخلاق نتیجه می دهد، ولایت می باشد.  
حجت الاسلام سوری ولایت را هویت بخشی در مسیر سعادت قرار دادن دانست و افزود: مسئله غدیر باعث بیدار شدن فطرت انسان  و هویت بخشی به انسان می شود و ما باید در احیای تمدن اسلامی که برگرفته از فرمایشات امامان معصوم علیهم السلام است سهیم باشیم. 
گفتنی است،  در نشست شورای فرهنگ عمومی آبدانان در خصوص برگزاری جشن عید غدیر در شهرستان ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری بمناسبت فرا رسیدن عید غدیر و سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور  ، برگزاری  مراسمات فرهنگی و مذهبی فضاسازی و آذین بندی شهر آبدانان و بخش های تابعه ، ویزیت رایگان پزشکی بمناسبت ۴مرداد از نمازگزاران و... بحث و تبادل نظر شد.
۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۲
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |