اخبار

اجرای سرود سلام فرمانده در دزفول

اجرای سرود سلام فرمانده در دزفول
سرود سلام فرمانده به همت کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا دزفول در ورزشگاه شهید ناحی این شهرستان برگزار شد.

سرود سلام فرمانده با همکاری اعضای کانون شهید جهان آرا و هیات محبان امیر المومنین (ع) شهرستان دزفول و با حضور پرشور دهه نودی ها در ورزشگاه شهید ناحی دزفول برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا دزفول افزود: شور و شعف حاکم بر جلسه و اجرای خوب دهه نودی ها از صحنه های جالب و احساس بر انگیز این جلسه بود.

 

وی هدف از اجرای این برنامه در دهه امامت و ولایت را گسترش سبک شادی مومنامه بیان کرد و ادامه داد: شادی مومنانه در سبک زندگی خانواده‌ها یک حلقه گمشده است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت شهرستان برنامه‌های بیشتری در این خصوص انجام گیرد.

 

«حجت الاسلام مرتضی همت‌پور» نیز که در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول عنوان کرد: سرود سلام فرمانده یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بوده که در تاریخ کشور ماندگار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به تأثیرپذیری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام ابراز کرد: تأثیرپذیری و جاودانگی این سرود به گونه‌ای است که در بسیاری از کشورهای اسلامی این سرود خوانده می‌شود.

 

وی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان دزفول با برگزارکنندگان این مراسم  و تشکر از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید جهان آرا نسبت به برگزاری این مراسمات فرهنگی تصریح کرد: با توجه به تلاش رسانه‌ای دشمن در تقابل با ایران اسلامی و هجمه‌های فرهنگی برای مقابله با انقلاب و ملت ایران، ما نیز باید به نحو مناسبی مقابله به مثل فرهنگی کرده و در مقابل تلاش‌ها و فتنه‌های فرهنگی دشمن به موقع و به هنگام عمل کرده تا ترفندهای دشمن را بی‌اثر و خنثی شود.

۲۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۵