اخبار

رونمایی از پوستر رویداد فرهنگی هنری "طروات دو" در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

رونمایی از پوستر رویداد فرهنگی هنری "طروات دو" در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
پوستر رویداد فرهنگی اجتماعی طراوت دو با موضوع پوشاک اسلامی ایرانی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و قائم مقام حوزه های علمیه کشور رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این رویداد فرهنگی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همکاری سپاه پاسداران برگزار می شود.

فرشید فلاح اظهار داشت: این رویداد مشتمل بر بخش های نمایشگاه و برنامه های جنبی خواهد بود و در مدت برگزاری هر شب یک برنامه فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه رویداد فرهنگی و هنری طروات دو دارای بخش های طراحی لباس، پوشاک سنتی، تولیدات استانی و ملی و مد و لباس اسلامی است و در بخش برنامه های جنبی نیز برنامه های کارگاه عملی، تجلیل و هنرهای تجسمی نیز پیش بینی شده است.

در اجرای این رویداد فرهنگی هنری دستگاهها و ارگانهای فرهنگی و اجتماعی از جمله امور بانوان استانداری سمنان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعت، معدن و تجارت، معاونت فرهنگی سپاه پاسداران و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشارکت و همکاری دارند.

۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |