اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با برگزاری جلسات منظم، برنامه محور شده است

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با برگزاری جلسات منظم، برنامه محور شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر برنامه و مساله محور شدن نشست های شورای فرهنگ عمومی استان گفت: دستگاههای عضو شورای فرهنگ عمومی برنامه محور شده اند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،لاح روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه از سال گذشته نشست های این شورا منظم تر و برنامه محور شده است.

وی افزود: در نیمه دوم سال گذشته این شورا 10 نشست برگزار کرده است و با برگزاری منظم جلسات عقب افتادگی ها جبران شده است.

فلاح با بیان اینکه امسال نیز شورای فرهنگ عمومی استان حداقل یک نشست داشته است گفت: کارگروه علمی مشورتی ذیل این شورا نیز فعال بوده و در نشست های این کارگروه 18 راهبرد طراحی، تدوین و به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسیده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در مباحث مختلف  ملی از جمله بحث عفاف و حجاب و نیز طرح جمعیت و فرزند آوری در کشور پیشگام بوده و برنامه هایی را از قبل آغاز کرده است گفت: در این خصوص هم اکنون قرارگاه عفاف و حجاب در استن فعال است.

فلاح گفت: در حالیکه قوانین مربوط به عفاف و حجاب امسال ابلاغ شده است شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از سال قبل به این موضوع پرداخته و نشست های متعددی نیز داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به بیانات رهبری در خصوص هر مسجد یک پایگاه قرآنی گفت: به عنوان مخاطب خاص این فرمان و نیز یک وظیفه شرعی در این خصوص در استان سمنان اقدام شده و در این نشست گزارشی از این فعالیت ها ارائه خواهد شد.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست امام جمعه سمنان و با حضوراستاندار سمنان، حجت الاسلام ملکی معین سمنان در شورای فرهنگ عمومی کشور و سایر اعضا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |