اخبار

گشایش نمایشگاه محصولات دانش بنیان در اهواز

گشایش نمایشگاه محصولات دانش بنیان در اهواز
اهواز - ایرنا - نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان روز چهارشنبه با حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان در اهواز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در این آیین بیان کرد: این نمایشگاه در قالب رویداد توسعه و تعمیق اقتصاد دانش بنیان در زنجیره‌های ارزش صنایع خوزستان و عرضه محصولات دانش بنیان برپا شده است. علی مهدی پور گفت: بررسی فرصت‌های توسعه محصولات دانش بنیان در صنایع خوزستان ، گفت‌وگوی سازنده پیرامون دغدغه‌های مشترک و راهبردی در حوزه تولیدات دانش بنیان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی ، مالی و انسانی سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای رفع موانع تولید محصولات دانش‌بنیان از محورهای مهم این رویداد است.

وی افزود: معرفی و شناسایی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و خدماتی شرکت‌های دانش بنیان از مزیت‌های برپایی این نمایشگاه است و فرصتی ایجاد خواهد کرد تا واحدهای تولیدی با ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان آشنا شوند.

مهدی پور بیان کرد:با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین،حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهش محور در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان قرار  گرفته است. نمایشگاه رویداد توسعه و تعمیق اقتصاد دانش بنیان در زنجیره‌های ارزش صنایع خوزستان همراه با نمایشگاه عرضه محصولات دانش بنیان ، ١۵ و ١۶ تیر از ساعت ۹ تا ۱۳ در ساختمان خدمات فناوری و کسب و کار خوزستان  واقع در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز در حال برگزاری است.

۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۷