اخبار

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

هزینه در امر ورزش، سرمایه گذاری برای آینده است

هزینه در امر ورزش، سرمایه گذاری برای آینده است
حسینی گفت: ما اعتقاد داریم یکی از راه های اصلی آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان امر ورزش می باشد که ما هرچه در آن سرمایه گذاری کنیم قطعا چند برابر آن به ما باز می گردد.

«سید کریم حسینی» در شورای اداری شهرستان باوی اظهار کرد: طی هفته‌های آتی جلسه‌ای را با وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان و برنامه های توسعه آن برگزار خواهیم کرد.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه در امر ورزش و جوانان، سرمایه گذاری برای آینده است و مدیران نباید نگران این موضوعات باشند.

 

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم یکی از راه های اصلی آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان امر ورزش می باشد که ما هرچه در آن سرمایه گذاری کنیم قطعا چند برابر آن به ما باز می گردد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با حضور مدیران جوان و انقلابی در دولت سیزدهم و در کنار آن مزایای شهری همچون ملاثانی افق ورزش را روشن می دانیم و این ویژگی می تواند سبب رشد و تعالی استعدادها شود.

 

وی با اشاره به اینکه قطعا ضعف هایی در کار وجود دارد که باید با تلاش آنها را به قوت تبدیل کنیم ادامه داد: وجود آقای بنی تمیم در راس مدیریت ورزش و جوانان امتیاز مثبتی برای استان است و ما می توانم کارها و پیگیری ها را با ایشان تقسیم کنیم.

 

حسینی تصریح کرد: طی سال گذشته نمایندگان هر کدام مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را به سه شهر ویس، ملاثانی و شیبان جهت ساخت و تکمیل زمین های ورزشی اختصاص دادند و امسال نیز این کمک انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما به امر ورزش اعتقاد داریم و در این زمینه ساخت مکان های سرپوشیده برای خانم ها و ایجاد زمین های چمن مصنوعی برای آقایان در اولویت خواهد بود.

 

نماینده مردم اهواز، باویف کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برخی کمک ها نیز در قالب ست های ورزشی مانند میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، البسه، میز شطرنج و چمن مصنوعی به خانه های ورزش روستایی اهدا می شود و هر کجا درخواست وجود داشته باشد، با حمایت هیات ورزش های روستایی و اداره کل ورزش و جوانان استان محدودیتی نخواهیم داشت.

 

وی یاد آور شد: همچنین مقرر شده طی هفته های آتی جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان خوزستان و برنامه های توسعه ی آن برگزار کنیم.

 

۱۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۴۷
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |