اخبار

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

دشمن به دنبال از هم پاشیدن کانون خانواده هاست

دشمن به دنبال از هم پاشیدن کانون خانواده هاست
سردار شاهوارپور با بیان اینکه امروز دشمن برای از هم پاشیدن کانون خانواده ها تلاش می کند گفت: هنگامی که دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت خود را در برابر انقلاب اسلامی ناکام دید امید خود را به جنگ نرم بسته است و مهمترین هدف این جنگ بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» عصر امروز (یکشنبه ۱۲ تیر) در همایش قرارگاه عفاف و حجاب ۲۱ تیر که در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حمله موشکی آمریکا به هواپیمای ایرانی در سال ۶۷ اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری امروز خطر ارتجاع بسیار محسوس شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: یکی از مهمترین مسائلی که دشمنان برای انحراف در کشور در حال پیگیری هستند موضوع عفاف و حجاب است و خطر ارتجاع یک واقعیت است که باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشت.

 

وی با بیان اینکه پس از ظهور اسلام، حکومت اموی در حال تلاش برای ارتجاع به وضعیت ماقبل از اسلام داشت که قیام امام حسین (ع) همه نقشه های آنها را برهم زد اضافه کرد: امروز دشمن با همان کیفیت حکومت اموی برای از هم پاشیدن کانون خانواده در تلاش می کند.

 

سردار شاهوارپور خاطر نشان کرد: اگر نگاهی به زندگی غربی بیندازیم متوجه می‌شیم که میل به زندگی با حیوانات نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و همین باعث از بین رفتن خانواده می شود.

 

وی عنوان کرد: هنگامی که دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت خود را در برابر انقلاب اسلامی ناکام دید امید خود را به جنگ نرم بسته است و مهمترین هدف این جنگ بانوان هستند؛ در دفاع مقدس خواهران ما طلیعه دار جنگ بوده اند و این آگاهی نسبت به عملکرد دشمن باید در جامعه دیده شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یاد آور شد: امروز همه شهرهای ما مورد هدف دشمن قرار گرفته اند هر چند که کارهای فرهنگی بسیار خوبی صورت گرفته اما در ناهنجاری ها کم هم بسیار است و باید راه علاجی برای آن پیدا کنیم.

۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |