اخبار

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

تذکر زبانی را در جامعه نهادینه کنیم

تذکر زبانی را در جامعه نهادینه کنیم
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: امروز باید بتوانیم به جای درگیری ها و دعواهای خیابانی برای حجاب، تذکر زبانی را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» عصر امروز (یکشنبه ۱۲ تیر) در همایش قرارگاه عفاف و حجاب ۲۱ تیر که در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: امروز باید بتوانیم به جای درگیری ها و دعواهای خیابانی برای حجاب، تذکر زبانی را در جامعه ترویج دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: ما اگر بتوانیم همین تذکر زبانی را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شوند، این در حالی است که در کنار گناه حجاب ۳۰ مورد گناه دیگر اتفاق می افتد و از جمله عواقب این گناهان آسیب دیدن کانون خانواده است.

 

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای این دو فریضه الهی یعنی امربه معروف و نهی از منکر قیام بزرگ عاشورا را رقم زدند اضافه کرد: اینکه برخی از افراد می گویند ما نمی توانیم در برابر فیلم گرفتن و توهین های افراد هنجارشکن مقاومت کنیم درست نیست یعنی آیا حاضر نیستیم که به خاطر آن یک سیلی بخوریم، ما اگر بتوانیم ۲۰ درصد جامعه را همراه خود کنیم قطعا مسیر بسیار خوبی پیموده خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با تاکید بر اینکه همه دستگاه اجرایی و دولتی ملزم به رعایت چارچوب تعیین شده برای حجاب و عفاف هستند تصریح کرد: باید به نحوی عمل کنیم که در روزهای آینده این حرکت را در جامعه توسعه دهیم.

۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |