اخبار

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان: حجاب باید تبدیل به باور عمومی شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان: حجاب باید تبدیل به باور عمومی شود
سیفی با بیان اینکه تغییر باید تدریجی صورت گیرد و نباید انتظار نتیجه در کوتاه مدت باشیم گفت: باید تلاش کنیم موضوع حجاب تبدیل به یک باور عمومی شود که اگر این مهم صورت گیرد دیگر نگرانی از حجاب نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا سیفی» عصر امروز (یکشنبه ۱۲ تیر) در همایش قرارگاه عفاف و حجاب ۲۱ تیر که در کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: استاندار خوزستان عنوان کرده در سال جاری در موضوع رسیدگی به مساجد باید کاملا با گذشته متفاوت باشد، خوشبختانه جریان مهجوریت انقلاب بعد از سال‌ها خارج شده و امروز می توانیم به خوبی در مسیر آرمان های انقلاب گام برداریم.

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: از همه فرمانداران می خواهیم که در این زمینه پای کار باشند و ما همه تلاش خود را به کار می گیریم تا امکانات مطلوب برای مساجد فراهم شود، ما در طرح های تابستانه مساجد اگر خوب عمل کنیم نیازی به اجرای طرح های عفاف و حجاب نخواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه روند کاهش حجاب که از سوی دشمن در کشور مورد هجوم قرار گرفته است در طول سال‌ها انجام گرفت اضافه کرد: تغییر باید تدریجی صورت گیرد و نباید انتظار نتیجه در کوتاه مدت باشیم، باید تلاش کنیم موضوع حجاب تبدیل به یک باور عمومی شود که اگر این مهم تحقق یابد دیگر نگرانی از حجاب نخواهیم داشت.

 

سیفی عنوان کرد: دستگاه های امنیتی میان بدحجاب، بی حجاب و مخالف نظام تفاوت ایجاد کنند، دشمن در تلاش است که مسئله حجاب را به یک حرکت سیاسی تبدیل کند و ما نباید اجازه دهیم جوانان ما ناآگاهانه وارد این بازی دشمنان شوند.

 

وی تصریح کرد: هنگامی که مردم برطرف شدن مشکلات اجتماعی خود را مشاهده می کنند، قطعا رغبت به انجام آموزه های دینی بیشتر می شود که امیدوار هستیم با تدابیر صورت گرفته مشکلات اجتماعی روز به روز بیشتر برطرف شوند.

 

وی در پایان یاد آور شد: در همه کشورهای دنیا حتی کشورهایی لائیک نیز قواعد و قوانینی برای پوشش در ادارات دارند و این دستورالعمل ها خلاف نیست بنابراین همه نسبت به این مهم باید تلاش کنند، دستگاه هایی که دستورالعمل عفاف و حجاب را رعایت نکرده اند به ما معرفی شوند.

 

۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳