اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان در سمنان برگزار می شود

جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان در سمنان برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، در سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز یکشنبه در دومین نشست کارگروه مد و لباس استان سمنان در سال جاری افزود: این برنامه قرار است در قالب رویداد طراوت دو همراه با نشست های فرهنگی برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت دستگاههای فرهنگی و اجرایی در برگزاری این جشنواره و نمایشگاه اظهار داشت: مکان این رویداد نیز در سمنان تعیین شده و قرار است نمایشگاه مد و لباس در قالب 20 غرفه متشکل از غرفه های ارائه پوشاک سنتی، بخش طراحال مد و لباس استان و نیز غرفه های تولیدکنندگان پوشاک استان سمنان برگزار شود.

فلاح با دعوت و درخواست همکاری معاونت فرهنگی سپاه پاسداران استان سمنان و سایر دستگاههای عضو کارگروه در برگزاری این جشنواره و نمایشگاه گفت: در حاشیه این برنامه برگزاری نشست های فرهنگی با هدف تبیین فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج استفاده از پوشاک عفیفانه در جامعه نیز پیش بینی و برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری جشنواره عفاف و حجاب تحت عنوان "طراوت" در سال گذشته با محوریت سپاه پاسداران استان را بسیار خوب و عالی و دارای بازخوردهای مناسب دانست و پیشنهاد کرد: این جشنواره با توجه به برخورداری از بخش تولیدات رسانه ای در فضای مجازی به صورت دوسالانه برگزار شود.

فلاح با تاکید بر اینکه اختتامیه و برنامه هاي جشنواره طراوت با مشارکت خوب و سلایق مختلف برگزار شد گفت: تولیدات رسانه ای زمان بر است و برای دادن فرصت مناسب برای خلق اثر ایجاب می کند که این جشنواره همانند برخی از جشنواره های ارشاد اسلامی مانند معرفی کتاب سال، داستان نویسی به صورت دوسالانه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: زمان برگزاری نمایشگاه و جشنواره مد و لباس استان شهریور در ساختمان نقش جهان واقع در بازار سمنان پیش بینی شده است.

نشست کارگروه مد و لباس استان سمنان با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان، معاون فرهنگی سپاه پاسداران و سایر اعضا در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |