اخبار

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بررسی شد

راهکارهای چگونگی اجرایی کردن راهبردهای شورای فرهنگ عممومی استان سمنان

راهکارهای چگونگی اجرایی کردن راهبردهای شورای فرهنگ عممومی استان سمنان
نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز یکشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در خصوص چگونگی اجرایی کردن راهبردهای شورای فرهنگ عمومی استان بحث و تبادل شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با اشاره به اهمیت راهبردهای تدوین شده تاکید کرد: اجرایی شدن این راهبردها مورد تاکید است و به همین دلیل برای هر راهبرد دستگاه مسوول را معرفی و اجرایی کردن آن را به دستگاه سپرده ایم.

فرشید فلاح با بیان اینکه برخی از دستگاههای مجری راهبردها و فعالیت ها را جلو برده و فعالیت های مثبتی داشته اند اظهار داشت: هدف از این نشست نیز بررسی چگونگی فعال تر کردن دستگاههای مجری است تا راهبردها اجرایی و جنبه علمیاتی پیدا کنند.

در این نشست که در سالن جلسات اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد سایر اعضا نیز به طرح دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و راهکارهایی برای عملیاتی کردن راهبردها ارائه کردند.

راهبردهای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به اسناد بالادستی در استان سمنان تدوین و به تصویب شورای فرهنگ عمومی این استان رسیده است.

این راهبردها در بخش های مختلف فرهنگی از جمله عفاف و حجاب، خانواده، محیط زیست، ترویج فرهنگ کتابخوانی و ... تدوین و به تصویب رسیده است.

 

۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |