اخبار

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تاکید کرد

ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری دستورات رئیس جمهور در خصوص ازدواج جوانان

سیفی با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور درخصوص تسهیل ازدواج جوانان بر تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری دستورات رئیس جمهور در امر ازدواج جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا سیفی» شامگاه (شنبه ۱۱ تیر) در حاشیه گشایش نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان که به مناسبت هفته ملی ازدواج برگزار شد اظهار کرد: اخیراً رئیس جمهور سخنان ارزشمندی در خصوص ازدواج و عوامل مرتبط با آن داشته که نیازمند توجه مسئولان به سخنان رئیس جمهور و امر ازدواج جوانان است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ضمن پیشنهاد تشکیل یک کمیته برای پیگیری دستورات رئیس جمهور درخصوص ازدواج افزود: استانداری خوزستان نیز پیگیری‌های لازم برای تسهیل در امر ازدواج جوانان را انجام خواهد داد.

 

وی با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات در حوزه مسکن بیان کرد: برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز تفریحی دولتی از جمله مباحثی بود که رئیس جمهور بر آن تاکید داشت و باید با پیگیری‌های لازم این امر تحقق یابد و با اطلاع‌رسانی در اختیار جوانان برای ازدواج قرار گیرد.

 

سیفی تصریح کرد: بخشی از امر تسهیل ازدواج جوانان برعهده دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی بوده و مابقی آن به فرهنگ ما در جامعه و عدم سختگیری‌ها برای ازدواج برمی‌گردد که باید ازدواج آسان در جامعه ترویج شود.

۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۹
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان |