اخبار

امام جمعه شهرستان خاش مطرح کرد؛

جهاد تبیین؛ ضرورتی انکارناپذیر برای روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان

جهاد تبیین؛ ضرورتی انکارناپذیر برای روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان
امام جمعه شهرستان خاش گفت: جهاد تبیین ضرورتی انکارناپذیر برای روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان است که باید در طول سال مورد توجه همه دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  سیستان وبلوچستان،حجت الاسلام غلامرضا دهقان؛ در سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بیان کرد: موضوع حجاب در خاش به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، اما می طلبد که با توجه به هجمه های دشمن خانواده ها در جهت ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، این موضوع را بیشتر از گذشته جدی بگیرند.



وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: مشاهده می کنیم که رهبری مباحث گام دوم انقلاب را به چه زیبایی تبیین کرده اند که حرکت به سمت این موضوع ها ضرورتی انکارناپذیر است.


رئیس شورای فرهنگ عمومی خاش افزود: جهاد تبیین به خصوص در مقوله فضای مجازی باید مورد توجه ویژه باشد، چراکه نهایت تلاش دشمن این است که از این طریق به ایران اسلامی ضربه بزند، بدون تردید با روشنگری می توانیم همه نقشه های آن ها را همچون همیشه خنثی کنیم.


دهقان گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها، ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های زیادی را به ارمغان آورده است که باید به واسطه داشتن آن به خودمان ببالیم و در جهت تبیین این دستاوردها جهادگونه تلاش کنیم.


انتهای پیام/


۱۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴