اخبار

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سال 1401 برگزار شد

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سال 1401 برگزار شد
سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سال 1401 با موضوع بهینه سازی الگوی مصرف انرژی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی و اخلاق مدیران و شورای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با جلسه شورای اداری شهرستان گتوند سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل اسدپور امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی گتوند، حسین اسدی پور فرماندار و نائب رئیس شورا و دیگر مسئولین محلی و خبرنگاران شهرستان در محل مصلای نماز جمعه شهرستان گتوند برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند اظهار کرد: پیش نیاز انجام هر کاری در جوامع امروزی فرهنگ است و اگر فرهنگ در بین مسئولین دغدغه شود قطعا خیلی از آسیب های اجتماعی در جامعه کم می شود.

حمید بهداروندی افزود: وقتی در یک جامعه الگویی برای مصرف طراحی و فرهنگ سازی نشود قطعاً آن جامعه دچار مشکل خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند یکی از مهمترین موضوعات پیشنهادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سومین جلسه شورا را بهینه سازی الگوی مصرف انرژی خواند و ادامه داد: خوشبختانه با دغدغه ای که امام جمعه در خصوص موضوعات جلسات شورای فرهنگ عمومی دارند بحث الگوسازی مصرف انرژی موضوع امروز است که اعضا در این جلسه در مورد آن به بررسی راهکارهای بهینه سازی الگوی مصرف در شهرستان می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل اسدپور امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند نیز در این جلسه بیان کرد: مردم در دوران امام رضا (ع) با اعتقاد به این امام و با مشرف شدن به حرم ایشان و استفاده کردن از آموزه های دینی امام هشتم ولایت، به مقام و مرتبه ای می رسند، که فردای قیامت وسعت اعمالشان لبریز از تقوا و حسنات است، و به سبب ساده آموزی از علی بن موسی الرضا شاداب و مسرور با خداوند متعال روبرو می شوند.

در ادامه فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند ضمن قدردانی از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی افزود: از مدیران ادارات انتظار می رود که ضمن برقراری ارتباط مداوم و درمیان گذاشتن مشکلات با مدیران کل، برای بودجه ۱۴۰۱ تعامل و حضور پیدا کنند. إن شاالله که بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه خوبی باشد و بتوانیم تخصیص را نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش دهیم.

حسین اسدی پور تصریح کرد: در خصوص فضای مجازی و صحبت هایی که امروز شد، کارهایی در کشور، استان و شهرستان انجام شده است. مدیران ما به ویژه مدیران سازمان آب و توزیع برق زحمات شبانه روزی می کشند و کارهای خوبی در حال انجام است، انتظار می رود که در فضای مجازی همه کارها دیده شوند؛کارهای مثبت دیده و در کنار آن کارهای منفی نیز تذکر داده شود.

گفتنی است، در پایان این نشست پس از اظهار نظر سایر اعضاء مصوباتی در خصوص موضوعات جلسه به تصویب رسید.


۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۸