اخبار

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی
شیبه از اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد و گفت: ۵۳۰ دانش آموز تحت پوشش این طرح هستند.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی خبر داد و اظهار کرد: ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت وگسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی را از جمله اهداف اجرای این طرح است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه 530 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح مدارس همدل تحصیل می‌کنند افزود: 280 مدرسه در طرح مدارس همدل در ارائه خدمات تحصیلی رایگان از طریق مدارس با این نهاد همکاری دارند.

 

وی اضافه کرد: طرح مدارس همدل با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌ و پرورش طراحی و اجرا شده که به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت رایگان این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

 

شیبه طرح مدارس همدل را الگویی موفق در ترویج فرهنگ خیر و احسان عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان نیاز به رابط فرهنگی در جهت ایجاد عزت نفس و مشارکت در برنامه ها و  کشف استعدادها دارند.

 

وی تصریح کرد: طرح ملی مدارس همدل در راستای بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی، در استان نیز با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

 

۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸