اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور چهارشنبه به سمنان سفر می کند

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور چهارشنبه به سمنان سفر می کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به سمنان و شرکت وی در برنامه های مختلف فرهنگی هنری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، فرشید فلاح روز سه شنبه گفت: مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سفر یک روزه به سمنان، علاوه بر شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان، نشست ها، برنامه ها و بازدیدهایی را در سمنان خواهد داشت.

وی، افتتاح یادمان 20 شهید دانش آموز در دبیرستان آرمان روشن در سرخه، بازدید از نمایشگاه ظرفیت های تولید اسباب بازی و لوازم التحریر بومی و ملی، بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگ روستایی استان و بازدید از تولیدات واحد فناوری و کتابخانه های کوچک شهری نامک و بانک دیجیتال تاکسی و اتوبوس  را از جمله این برنامه ها برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حضور در دبیرخانه دانش بنیان توسعه کتاب استان، نشست با فعالان مد و لباس و طرح مرکز رشد و فناوری فرهنگ عمومی را به عنوان دیگر برنامه های سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد و اظهار داشت: وی در بازگشت به تهران با امام جمعه گرمسار نیز دیدار خواهد داشت.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار، امامان جمعه و فرمانداران شهرستانها در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار خواهد شد.

۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۷
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |