اخبار

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور دبیر کشوری این شورا

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور دبیر کشوری این شورا
شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار و نیز دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در استانداری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست که سایر اعضای این شورا نیز حضور داشتند به تبیین عملکرد و اقدامات مهم شورای فرهنگ عمومی این استان پرداخت و گفت: شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستانهای تابعه در سالجاری در مجموع بیش از 30 جلسه برگزارکرده اند.

فرشید فلاح با اشاره به تدوین و تصویب راهبردهای شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: راهبردهای 18 گانه این شورا در حال حاضر محور برنامه های شورا است و برای بیشتر راهبردها مسوول و دبیرخانه ای تعیین شده و در حال پیگیری و اقدامات لازم برای اجریی کردن راهبردها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی در شاهرود و مشهد مقدس را از جمله اقدامات شورای فرهنگ عمومی بیان کرد و افزود: برنامه های دیگری از جمله برگزاری همایش نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نیز در دستور کار  قرار دارد.

مصطفی مرادی سرپرست اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت آسیب های اجتماعی استان سمنان ارائه کرد و برنامه های مد نظر برای پیگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی را بیان کرد.

۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۲۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |