اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان سمنان کاربردی شده است

مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان سمنان کاربردی شده است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان از فعال و کاربردی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی این استان خبر داد و گفت: شورای فرهنگ عمومی این استان از حالت دورهمی خارج شده است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تقدیر از تلاش های دبیر این شورا برای فعال و منظم شدن نشست های شورای فرهنگ عمومی این استان افزود:  عملیاتی و کاربردی شدن مصوبات و ابلاغیه های شورای فرهنگ عمومی و سپس نظارت بر آن، دارای اهمیت است که در استان سمنان وضعیت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مصوباتی برای ترویج قرآن یا فرهنگ عفاف و حجاب ابلاغ شود اما رئیس و مدیرکل آن مجموعه پیگیر نباشند، در حد شعار باقی می‌ ماند و به درستی اجرا نمی شود.

امام جمعه سمنان بر تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب به تازگی بر تهاجم ترکیبی اشاره کرده اند که یکی از اجزای تهاجم ترکیبی، حوزه فرهنگ است.

 نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تهاجم فرهنگی و نیاز به جهاد ترکیبی برای مقابله با آن گفت: در جشنواره فجر هنرمندان بسیاری زحمت کشیدند اما یک نویسنده تمام آن را تحت شعاع قرار داد.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور استاندار سمنان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضا در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد.

۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۱۷
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |