اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی سرخه:

راهبردهای تدوین شده، سند کامل و چراغ راه شورای فرهنگ عمومی است

راهبردهای تدوین شده، سند کامل و چراغ راه شورای فرهنگ عمومی است
امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه با تاکید بر اهمیت راهبردهای شورای فرهنگ عمومی استان گفت: این راهبردها به عنوان سند کامل از برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ...، منبع و چراغ راه جلسات شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام اشرف در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه اظهار داشت: سه موضوع این سند را در بخش نهادینه سازی فرهنگ تمسک به قرآن و عترت، نهادینه سازی آداب و سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحکیم و تعالیم و ایمن سازی بنیاد خانواده از اولویت های برنامه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه است.

فرماندار شهرستان سرخه نیز در این نشست به اهمیت سه راهبرد مطرح شده اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و همکاری ادارات و دستگاههای مختلف باید برنامه های اثر بخش در این موضوعات تدوین و اجرا شود.

حجت الله کرمانی با تاکید بر اینکه برنامه ها باید برای عموم مردم باشد، نه مخاطب خاص و از ظرفیت نهادها و سمن های مردم نهاد در این زمینه نیز استفاده شود ادامه داد: هدف گذاری مستمر برای آموزش با تمرکز برکودکان و نوجوانان و مادران باید در دستور کار این شورا قرار گیرد

علی فیض دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه نیز گفت : رویکرد امسال این است که برنامه ها به سمت فعالیت های اجرایی سوق پیدا کند و مصوبات شورا پیش از پیش اجرایی شود.. 

سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه نیز در این نشست به بیان برنامه ها و پیشنهادهای خود در خصوص سه راهبرد مطرح شده پرداختند.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |