اخبار

برپایی چهارمین نشست « هیأت اندیشه ورز نخبگانی » عرصه فرهنگ عمومی استان قزوین

برپایی چهارمین نشست « هیأت اندیشه ورز نخبگانی » عرصه فرهنگ عمومی استان قزوین
در خصوص جهاد تبیین باید به این نکته توجه داشت که دستگاه های حاکمیتی توان کافی را برای ورود مستقیم به عرصه جهاد تبیین ندارند و در این مسیر باید حلقه های میانی و ظرفیت مردمی هم برای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و اجرا دیده شوند .

چهارمین نشست « هیأت اندیشه ورز نخبگانی » عرصه فرهنگ عمومی در روز یکشنبه 1401/03/29ساعت 8:30 الی 11 در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تشکیل گردید .  در این نشست اعضا در خصوص اینکه دستگاه های حاکمیتی توان کافی را ( فکری ، مالی ، منابع انسانی و ... ) برای ورود مستقیم به عرصه جهاد تبیین ندارند و باید حلقه های میانی و ظرفیت مردمی هم برای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و اجرا دیده شوند ، به اتفاق نظر رسیدند .  لذا در واقع جهاد تبیین وظیفه تمام مردم است و همه مردم باید کنشگر بشوند .

سپس یکی از اعضا ضمن اشاره به برخی از فصل های طرح پژوهشی «اندازه گیری وضعیت سرمایه اجتماعی و شناسایی راهبردهای ارتقای آن در استان » عنوان نمود فصل 6 طرح پژوهشی مذکور در بحث جهاد تبیین می تواند بسیار کارآمد و مفید باشد و ماده خام بسیار خوبی خواهد بود برای طراحی مدل های سیستمی کارآمد .

۸ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۵