اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

تشکیل قرارگاهی ذیل شورای فرهنگ‌عمومی برای رسیدگی به امور جوانان ضروری است

تشکیل قرارگاهی ذیل شورای فرهنگ‌عمومی برای رسیدگی به امور جوانان ضروری است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به درخشش جوانان در جریان‌های اجتماعی بر رفع نقاط ضعف برای استفاده از این ظرفیت‌ تاکید کرد و گفت: تشکیل قرارگاهی ذیل شورای فرهنگ‌عمومی برای رسیدگی به امور جوانان ضروری است.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان همچنین به طرح ساماندهی و عادلانه سازی یارانه ها، بر اقناع سازی مردم در این خصوص تاکید کرد.

وی متذکر شد: اگر رسانه‌ها صدای قشر نیازمند باشند و مسئولان نیز در مقام پاسخگویی برآیند، اقناع اذهان عمومی بهتر انجام می‌شود. حتی به ائمه جماعات هم توصیه شده که با تبیین طرح اصلاح نظام یارانه‌ها مردم را قانع کنند. 

مطیعی با اشاره به تلاش مسوولان در تامین مواد غذایی اساسی اظهار داشت: این امر به همراه نظارت و بازرسی خوب در این حوزه به اجرای بهتر طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها کمک کرده است.

امام جمعه سمنان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه نظارت‌ها و کشف احتکار و تخلف ادامه یابد و با برخورد قاطع همراه باشد گفت: در برخی موارد مشکلات بزرگ‌نمایی می‌شود که با یک نظارت و بازرسی درست قابل حل است. 

وی همچنین بر حمایت از تولیدکنندگان با اعطای تسهیلات نیز تاکید کرد و آن را مهم خواند و افزود: ضرر مالی تولیدکننده با افزایش قیمت‌ها همراه است. 

مطیعی در خصوص قطه یارانه برخی از افراد نیز اظهار داشت: یارانه برخی افراد به اشتباه قطع شده است و البته در اجرای طرحی به این بزرگی وجود اشکالات و اشتباهات ریز، طبیعی و قابل حل است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اثرگذاری بالای سرود "سلام فرمانده" گفت: رسانه‌های معاند مدام از این سرود زیبا بهانه‌ می‌گیرند و می‌خواهند به این ترتیب اثر آن را انکار و خنثی کنند. 

امام جمعه سمنان با بیان اینکه حجاب و عفاف در سمنان به خصوص در فصل تابستان مشکل دارد و باید حل شود بر ایجاد پارک ویژه بانوان در سمنان تاکید کرد.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامکی و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |