اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

آیت الله شاهچراغی سرمایه ای معنوی و ارزشمند برای استان سمنان هستند

آیت الله شاهچراغی سرمایه ای معنوی و ارزشمند برای استان سمنان هستند
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی را به عنوان یک عالم فرزانه و شایسته، سرمایه معنوی استان سمنان و کشور دانست و از چهار دهه خدمات گسترده علمی، سیاسی و حوزوی این عالم فرزانه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سید محمد رضا هاشمی روز پنجشنبه در همایش "آموزگار اخلاق" به مناسبت نکوداشت شخصیت آیت الله شاهچراغی در حسینیه باب الحوائج دامغان اظهار داشت: آیت الله سید محمد شاهچراغی معلم اخلاق، استاد فرزانه و انسان دوست داشتنی است که باید وی را سرمایه ای ارزشمند برای استان و کشور دانست. 

وی با ابراز افتخار به دلیل داشتن مسوولیت در این استان تاکید کرد: در استان سمنان در محضر این عالم فرزانه هستیم و به امید خدا با طول عمر این عالم وارسته، بیشتر از وجود ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

استاندار سمنان با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری این همایش تصریح کرد: برگزاری اینگونه همایش ها برای معرفی شخصیت های دینی و مذهبی به مردم امری مهم است و با جوانان را از وجود و خدمات اینگونه شخصیت ها بهره مند ساخت.

 آیت الله شاهچراغی سال ۱۳۱۳ در روستای حسن آباد دامغان متولد شد. وی از دی ماه سال ۱۳۸۰ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سمنان بود و نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری از استان سمنان است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۳۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |