اخبار

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه

برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه
اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه در سالجاری با هدف تعیین اولویت های این شورا و ترسیم نقشه راه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام اشرف امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی  شهرستان سرخه در این نشست، شورای فرهنگ عمونی را یکی از مهمترین ساختارهای موجود در کشور و استان دانست و گفت: اگر قرار است برنامه ای اجرا و نقشه راهی طراحی شود باید ذیل راهبردی ۱۸گانه شورای فرهنگ عمومی استان که تدوین و تصویب شده اجرا شود.
حجت ا... کرمانی فرماندار شهرستان سرخه نیز در این نشست اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در کشور، استان، شهرستان و هم در بخش یکی از شوراهای اثرگذار است و  اگر جلسات آن مرتبط با موضوعات فرهنگی شهر و منطقه و بومی سازی شده باشد از این شورا و مصوبات آن می توان در مباحث شهری و روستایی بهره زیادی برد.

علی فیض رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه نیز گفت: اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه در سال ۱۴۰۱ با پیگیری راهبردی ۱۸گانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان و نیز ترسیم نقشه راه و بومی سازی این برنامه ها برگزار شده است.
سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرخه نیز در خصوص اولویت برنامه هایی که در دستور کار این شورا باید قرار گیرد مطالبی بیان کردند و بر توجه به مسایل مربوط به عفاف و حجاب، معیشت مردم، هویت بومی ایرانی و اسلامی، اعتیاد، مهاجرت و ... تاکید کردند.
در این نشست مصوب شد دستگاههای عضو اولویت برنامه های خود را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی سرخه ارسال نمایند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |