اخبار

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

خدمات حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی برای همیشه ماندگار خواهد بود

خدمات حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی برای همیشه ماندگار خواهد بود
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی (ره) امام جمعه اسبق دامغان، این روحانی وارسته را در دوران حیات منشا خدمات ارزشمندی برای اهالی نجیب و ولایتمدار دامغان دانست و تاکید کرد: این خدمات برای همیشه در تاریخ این دیار ماندگار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،متن پیام دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شئ"
ارتحال عالم جلیل القدر و روحانی وارسته، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی (ره)  از اساتید برجسته اخلاق حوزه علمیه، چهره محبوب و مردمی و شایسته و امام جمعه و رئیس اسبق شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان  موجب تاثر و تاسف گردید.
آن عالم و فقیه مجاهد که در طول حیات با برکت خویش در حمایت از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیش از چهل سال اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج و نشر معارف غنی اسلامی و قرآنی و اشاعه فرهنگ منور اهل بیتی، حضوری موثر و تاثیرگذار داشته است، در طول امامت جمعه شهرستان دامغان، منشا خدمات ارزشمندی برای اهالی نجیب و ولایتمدار دامغان بوده که برای همیشه در تاریخ این دیار ماندگار خواهد بود.
 دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ارتحال این عالم وارسته و چهره انقلابی و مردمی را به محضر همیشه نورانی حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه معظم انقلاب اسلامی  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)،  مردم شریف استان سمنان و بویژه مردم ولایتمدار شهرستان دامغان ، بیت معزز آن عالم سفر کرده، حوزه های علمیه و ائمه جمعه استان سمنان تسلیت  عرض نموده، از درگاه کبریایی حضرت احدیت برای این عالم وارسته علو درجات و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۱۳
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |