اخبار

تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بر همراهی مردم و دولت در ارتقای فرهنگ محیط زیست در جامعه

تاکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بر همراهی مردم و دولت در ارتقای فرهنگ محیط زیست در جامعه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر نقش و اهمیت محیط زیست، همراهی مردم و دولت را برای ارتقای شاخص ها از جمله فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه را مهم و لازم خواند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز چهارشنبه در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی که به بحث و بررسی در خصوص چگونگی اجرایی کردن راهبرد محیط زیست و ارتقای فرهنگ زیست محیطی در جامعه پرداخت افزود: ارتقای شاخص های زیست محیطی در جامعه نیازمند همراهی مردم، دولت و دستگاههای مختلف است.

وی با بیان اینکه این مسوولیت به تنهایی از عهده اداره کل حفاظت محیط زیست خارج است گفت: راهبرد محیط زیست با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص تدوین و تصویب شده و هدف آن ارتقای فرهنگ زیست محیطی در جامعه است.

فلاح، در خصوص کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان نیز گفت: برای تقویت بعد مردمی این کارگروه مقرر شد دستگاههای معین در عملیاتی کردن راهبردهای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی، یکی از سمن ها و نیز یک مشاور علمی را در کنار خود به کارگیری نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این کارگروه را اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی معرفی کرد و اظهار داشت: این کارگروه نقش موثری در غنی شدن مباحث شورای فرهنگ عمومی با ایفای نقش علمی و کارشناسی خود دارد.

کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در نشست امروز خود با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به بررسی چگونگی اجرایی کردن راهبرد ارتقای فرهنگ زیست محیطی در جامعه پرداخت.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |