اخبار

نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد
دومین کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال 1401 روز چهارشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و به بحث در خصوص چگونگی اجرای راهبرد ترویج فرهنگ زیست محیطی در جامعه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این نشست که با حضور ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان وسایر اعضا همراه بود شرکت کنندگان به بیان دیدگاههای خود در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست، نقش مردم و دولت در حفظ محیط زیست و چگونگی عملیاتی کردن راهبرد مذکور در توسعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه پرداختند.

بهرام علی ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان که به عنوان دستگاه متولی مدیریت این راهبرد را نیز بر عهده دارد در این نشست به تبیین اهداف و برنامه های زیست محیطی این استان پرداخت و خواستار مشارکت مردم و همراهی سایر دستگاههای اجرایی و فرهنگی برای تقویت فرهنگ زیست محیطی در جامعه شد.

رضا مهدیان مسوول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز در این نشست به بیان دستورالجلسه امروز پرداخت و بررسی مصوبات نشست قبلی و برنامه های سال 1401 کارگروه علمی مشورتی را از اهم موارد مطرح برشمرد.

وی از این نشست به عنوان هفتادمین نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان یاد کرد.

کارگروه علمی مشورتی به عنوان اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی محسوب شده و مباحث مورد نظر برای ارائه در نشست شورای فرهنگ عمومی ابتدا در این کارگروه مطرح و پس از بررسی های علمی و کارشناسی برای طرح در صحن شورای فرهنگ عمومی آماده می شود.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |