اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی بزرگداشت آیت اله شاهچراغی در دامغان

برگزاری نشست هم اندیشی بزرگداشت آیت اله شاهچراغی در دامغان
نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت آیت اله سید محمد شاهچراغی نماینده قبلی ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری دامغان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،این نشست با حضور ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرماندار دامغان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان برگزار شد.

دبیر اجرایی نکوداشت آیت الله شاهچراغی در این نشست گفت: در هر جامعه بزرگانی هستند که برای باروری فرهنگ، تاریخ و ادب آن جامعه همت وافر داشته‌اند در واقع رشد و تعالی تمدن‌های انسانی در گرو حضور ادیبان و بزرگانی است که با شناساندن فرهنگ جغرافیای خود را بر دوش دارند.

حجت الاسلام عباس نصیری فرد افزود: بزرگان و افراد برجسته و فرهیخته زیادی در حوزه  فرهنگی و هنری و حوزوی استان سمنان فعالیت دارند که باید قدردان زحمات و شایستگی های آنها در عرصه های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

دبیر اجرایی نکوداشت آیت الله شاهچراغی اظهار داشت: ارج نهادن بر جایگاه مفاخر علمی و فرهنگی ریشه در تاریخ و فرهنگ و ادب ایران اسلامی دارد که باید با بهره مندی از وجود ارزشمند و آثار، ابتکارات و ابداعات آنها از این شخصیتهای فرهنگی، دینی و علمی تجلیل شود.

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۰۱
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |