اخبار

بررسی راه های فرهنگ سازی شعار سال و تحقق راه های توسعه فعالیت های قرآنی در شورای فرهنگ عمومی استان

بررسی راه های فرهنگ سازی شعار سال و تحقق راه های توسعه فعالیت های قرآنی در شورای فرهنگ عمومی استان
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تشکیل و به طرح و بررسی مباحث مختلف از جمله شعار سال، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و جمعیت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در این نشست که استاندار سمنان و سایر اعضا حضور داشتند با بیان دستور جلسه، بر توسعه فرهنگ قرآنی و اینکه تحقق شعار سال مبتنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، نیازمند فرهنگ سازی و گفتمان سازی در جامعه است تاکید کرد.

فرشد فلاح، توسعه فعالیت های قرآنی را نیز با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه این امر از طریق مساجد، خواستار همکاری و مشارکت دستگاه های فرهنگی استان در این خصوص شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور، قرن جدید را قرن امید نامگذاری کرده است در این نشست بر ضرورت توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی تاکید کرد و گفت: گفتمان سازی در خصوص تقویت فرهنگ کار و تحقق شعار سال امری لازم و ضروری است.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد و در آن رییس پارک علم و فناوری استان و نیز مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به بیان دیدگاههای خود در خصوص راههای تحقق شعار سال پرداختند.

۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |