اخبار

اختصاص بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فعالیت های قرآنی در استان سمنان

اختصاص بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فعالیت های قرآنی در استان سمنان
مسوول امورقرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اختصاص بیش از هفت میلیارد ریال به موسسه های فرهنگی قرآنی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،مجتبی نورمحمدی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: این اعتبار از طریق تبصره 17 با هدف توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی و فرهنگ قرآنی در این استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبار از میان 35 طرح ارائه شده توسط موسسه فرهنگی قرآنی شهرستانهای مختلف به 22 طرح اختصاص یافته است اظهار داشت: این اعتبار که هفت میلیارد و 70 میلیون ریال است به زودی در اختیار این موسسه ها قرار می گیرد.

نورمحمدی در ادامه به اجرای فعالیت های قرآنی درماه مبارک رمضان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دهها برنامه و فعالیت قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان و موسسه ها و انجمن های مختلف برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان سمنان در این نشست که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دفتر امام جمعه برگزار شد به تبیین وظایف دستگاههای مختلف در سند چشم اندازدوسعه فعالیت های قرآنی پرداخت.

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۴۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |