اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

برای توسعه فعالیت ها و فرهنگی قرآنی، برنامه ریزی و تشکیل کارگروهی ضروری است

برای توسعه فعالیت ها و فرهنگی قرآنی، برنامه ریزی و تشکیل کارگروهی ضروری است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر ضرورت تشکیل کارگروهی برای برنامه ریزی توسعه فعالیت های قرآنی و تبدیل مساجد به پایگاههای قرآنی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: این کارگروه با عضویت دستگاههای مرتبط فرهنگی به برنامه ریزی برای فعالیت های قرآنی به صورت یک ساله درسال 1401 و چهار ساله اقدام نماید.

وی در ادامه اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید مراجل اجرایی شدن مصوبات در نشست های مختلف مورد پیگیری و دقت قرار گیرد و این امر در بازه های زمانی مختلف به شورا گزارش شود.

مطیعی با تاکید بر اینکه توسعه فعالیت های قرآنی نیازمند کار زیربنایی است اظهار داشت: این امر با برنامه ریزی و پیگیری تحقق می یابد.

وی، عفاف و حجاب و فرهنگ کار را نیز از مباحث قرآنی دانست و گفت: با اشاعه و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه زمینه برای رسیدن به اهداف توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و نیز ارتقای فرهنگ کار کمک خواهد شد.

امام جمعه سمنان در این نشست به تبیین اهمیت و جایگاه روزه در اسلام پرداخت و روزه از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و از آن همانند حج به عنوان ضیافت یاد شده است.

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |