اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای جذب جوانان به مساجد است

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای جذب جوانان به مساجد است
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای جذب جوانان به مساجد است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین افزود: برای تحقق شعار سال به عنوان تکلیف سال باید به صورت ویژه گام برداشت و تاکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث توجه به شعار سال و توجه به شرکت های دانش بنیان، مقوله افزایش کیفیت نیز در دستور کار قرار دارد.

هاشمی گفت: در حوزه حمایت دستگاه های دولتی از سمن های انقلابی و قرآنی به صورت ویژه توجه خواهد شد و در جلسه شورای اداری نیز نسبت به این موضوع با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با قاریان قرآن تاکید بیشتری خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: برای استفاده مطلوب از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در حوزه های مختلف، باید از ظرفیت نخبگان، اندیشمندان و دانشمندان در قالب برنامه ریزی مدون و منظم استفاده شود.

هاشمی ادامه داد: برخی در جامعه با وجود توان مالی مطلوب، به تک فرزندی روی آورده اند که در حوزه فرزند آوری و توجه به سبک ایرانی و اسلامی، باید از آموزه های دینی بهره گیری نماییم.

استاندار سمنان گفت: اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از دغدغه ها است که باید در سایه تحقق شعار سال، از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای ایجاد فرصت شغلی و تحقق بهره وری استفاده کنیم.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه دراستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۳۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |