اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

رسالت رسانه ها در جهاد تبیین بسیار مهم و حساس است

رسالت رسانه ها در جهاد تبیین بسیار مهم و حساس است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان وظیفه و رسالت رسانه ها را در تحقق جهاد تبیین بسیار مهم، حساس و سنگین خواند و گفت: تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب یک وظیفه است و رسانه در این زمینه باید بیش از پیش تلاش کند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشستی با فعالان رسانه ای استان سمنان با بیان اینکه محورهای بیانیه گام دوم انقلاب به صورت عملیاتی و اجرایی باید برای آحادجامعه تبیین شود اظهار داشت:برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر به صورت تئوری کار شده و باید برای عملیاتی و اجرایی شدن مفاد این بیانیه تلاش شود.

وی تصریح کرد: آحاد جامعه در برابر خون شهدا وظیفه دارند و باید برای حفظ انقلاب اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش و فعالیت کنند.
مطیعی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند تاکید کرد:  اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط برای خنثی‌سازی دسیسه دشمنان ضروری است.
امام جمعه سمنان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را موجب تقویت امید در جامعه و تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: رسانه های در جهاد تبیین باید به این مسایل توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این نشست صمیمی در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان نیز مطالبی بیان کرد و خطاب به فعالان رسانه ای تصریح کرد: مبهم نویسی بدترین دروغ هست و رسانه‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

در این نشست دو ساعته که همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان و سرپرستان رسانه های استان سمنان نیز حضور داشتند.

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۲۹
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |