اخبار

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان:

تشکیل شرکت های دانش بنیان فرهنگی از اهداف شورای فرهنگ عمومی در سال 1401 است

تشکیل شرکت های دانش بنیان فرهنگی از اهداف شورای فرهنگ عمومی در سال 1401 است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تدوین و تصویب راهبردهای 18 گانه را مهمترین فعالیت کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان دانست و گفت: تلاش برای تشکیل شرکت های دانش بنیان فرهنگی از اهداف شورای فرهنگ عمومی در سال 1401 است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز پنجشنبه در اولین نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال 1401 اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی کشور از تمام گروهها درخواست دارد تا در سال جاری نسبت به ایجاد و راه اندازی شرکت های دانش بنیان فرهنگی اقدام و تلاش نمایند.

وی، راه اندازی استارتاپ ها، حمایت از صنایع فرهنگی و تکریم الکوها و نمونه ها را از دیگر اهداف در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: دستگاههای متولی کارگروههای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401 در این حوزه ها با توجه به وظایف و برنامه های خود اقدام و همکاری نمایند.

فلاح، بر ضرورت آسیب شناسی فعالیت ها و عملکرد سال گذشته کارگروه تاکید کرد و تاکید کرد: در این آسیب شناسی باید مشخص شود در خصوص اهداف تعیین شده چقدر موفق بوده ایم و نقاط ضعف و قوت چگونه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست با تبریک آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، از تلاش های حجت الله کرمانی مسوول قبلی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان تقدیر و رضا مهدیان را به عنوان سرپرست جدید این دبیرخانه معرفی کرد.

 

۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۲۶
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |