اخبار

اولین نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

اولین نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد
اولین نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1401 روز پنجشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این نشست که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد نقاط ضعف و قوت فعالیتهای کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایندگان دستگاههای عضو کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در این نشست به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص فعالیت ها و نیز عملکرد این کارگروه، چگونگی اجرایی کردن راهبردهای 18 گانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، به کارگیری گروههای مردمی در اجرای این راهبردها و ... پرداختند.

در این نشست با تجلیل از فعالیت ها و عملکرد حجت الله کرمانی مسوول قبلی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، رضا مهدیان به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی این استان معرفی شد.

بررسی برنامه های سال 1401 از دیگر مسایل مطرح شده در این نشست بود.

کارگروه علمی مشوری به منزله اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی است و برنامه ها و مسایل مختلف مورد نیاز برای طرح در نشست شورای فرهگ عمومی در این کارگروه مطرح و مورد بررسی کارشناسانه قرار می گیرد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۲۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |