اخبار

تجلیل از فعالان در کسب موفقیت انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق کتاب ایران

تجلیل از فعالان در کسب موفقیت انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق کتاب ایران
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از فعالان در کسب موفقیت و انتخاب سمنان به عنوان شهر خلاق کتاب ایران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این مراسم که در قالب نشست شورای فرهنگ عمومی و در دفتر امام جمعه سمنان و با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد از جمعی از مدیران و مسوولان ستاد برگزاری جشنواره پایتخت کتاب تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم، مهمترین هدف از اجرای جشنواره پایتخت کتاب در سمنان را توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه دانست.

فرشید فلاح، با تجلیل از همکاری مدیران و مسوولان فعال در این جشنواره خاطرنشان کرد: در سال جاری مراکز هشت شهرستان در استان سمنان در برنامه جشنواره پایتخت کتاب قرار گرفته و در این طرح مشارکت خواهند کرد.

مسوول دبیرخانه توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی استان سمنان در این مراسم گفت: با مشارکت و همکاری این مسوولان و تشکیل بیش از 140 جلسه سمنان موفق شد در زمره پنج شهر خلاق کتاب ایران قرار گیرد.

رضا شمس خانی با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این دبیرخانه یادآور شد: دبیرخانه پایتخت کتاب سمنان نیز در کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی با اشاره به طراحی و ارائه 25 طرح خلاقانه و ابتکاری با حمایت این ستاد اظهار داشت: سمنان در حالی موفق به کشب این عنوان شده است که در سالهای قبل در بین پنج شهر آخر کشور قرار داشت و امیدواریم با تداوم همکاری و فعالیت های این ستاد، سمنان در سال 1402 عنوان پایتختی کتاب ایران را به خود اختصاص دهد.

مسوول دبیرخانه توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی استان سمنان تاکید کرد: کسب این موفقیت منوط به اجرایی و تحقق طرحهای ارائه شده در سالجاری است.

در این مراسم لوح تقدیر از این فعالان توسط حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به آنان اهداء شد.

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۵۵
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |