اخبار

سرپرست دبیرخانه در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان منصوب شد

سرپرست دبیرخانه در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان منصوب شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ابلاغی سرپرست دبیرخانه در شورای فرهنگ عمومی و جانشین دبیر این شورا را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح در ابلاغی رضا مهدیان را به عنوان جانشین دبیر و سرپرست دبیرخانه در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان منصوب کرد.

در این ابلاغ با تشکر از زحمات مهدیان در طول دوران تصدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و با توجه به اهمیت برنامه ریزی دانش بنیان همراه با خلاقیت و نوآوری در عرصه فرهنگ عمومی با رویکرد دولت مردمی سیزدهم، کاربردی نمودن مصوبات شورا و هماهنگی میان تمامی دستگاهها و نهادهای فرهنگی و مرتبط برای تحقق اهداف نقشه مهندسی فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مردمی سازی فرهنگ و تحقق جهاد تبیین به موجب این ابلاغ به عنوان جانشین دبیر و سرپرست دبیرخانه در شورای فرهنگ عمومی استان منصوب می شوید تا با جدیت تمام و نظم و قانونگرایی و بهره گیری از ظرفیت های استان وظایف و اولویت های اعلام شده را با هماهنگی و زیر نظر اینجانب به انجام برسانید.

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، نایب رییسی استاندار و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و عضویت دستگاههای فرهنگی تشکیل می شود.

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |