اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

هدایت ذائقه مخاطبین، یکی از وظایف فعالان فضای مجازی است

هدایت ذائقه مخاطبین، یکی از وظایف فعالان فضای مجازی است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان شناخت ذائقه مخاطبان را امری بسیار مهم و اساسی خواند و گفت: هدایت ذائقه مخاطبین، یکی از وظایف فعالان فضای مجازی است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست عصر اولین همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان همچنین بر امر مطالبه گری توسط فعالان فضای مجازی تاکید کرد و افزود: مطالبه گری، لازمه کار فعالان فضای مجازی است اما این مطالبه گری نباید با تخریب دیگران  همراه باشد.

وی در خصوص فضای مجازی تصریح کرد: گرچه فضای مجازی، ظاهری فیزیکی و حقیقی ندارد، اما این امر بدان معنا نیست که در آن تقوای رسانه ای فراموش شود.

مطیعی با بیان اینکه چه بخواهیم یا نخواهیم فضای مجازی با زندگی حقیقی ما آمیخته شده است اظهار داشت: بی تردید یکی از اهداف برگزاری این‌نشست، انسجام‌ بخشی و ایجاد وحدت رویه در میان‌ فعالان‌ فضای مجازی استان‌ سمنان‌ است.

امام جمعه سمنان با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش در خصوص تاثیر رسانه در دنیای امروز گفت: تکثر رسانه ها موجب هم افزایی اندیشه ها خواهد شد.

نشست عصر امروز همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از فعالان فضای مجازی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۳۰
روابط عمومی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |